Rockin r ranch - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Frederique Thomas - WaarBenJij.nu Rockin r ranch - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Frederique Thomas - WaarBenJij.nu

Rockin r ranch

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg Frederique

25 April 2019 | Verenigde Staten, Antimony

Gisterochtend vanuit het gezellige Zion door willen rijden via twee nationale parken naar Antimony maar door flash floods is de weg door de parken afgesloten. Wel jammer want was de mooiste route. Maar nu via snelweg ook nog altijd mooi uitzicht.
Rond 12.00 uur aangekomen op de ranch. We krijgen onze eigen tafel (de Thomas tafel want dat Brinkman dat lukt nergens met uitspreken en schrijven).
Op het Bord staat wanneer we voor welke activiteiten zijn ingedeeld. Voor gisteren was dat 15.00 uur in de arena paardrijles, daarna op buitenrit en aansluitend de dieren helpen voeren. Ze hebben hier 2 baby geitjes die nog melk krijgen; dat kunnen de meisjes mooi doen, samen met hun nieuwe paardenvriendin Nienke.
Bjorn is al mopperend (wij dat negerend) toch op n paard geklommen. Ik ook. Indy en quinty zaten meteen prima op hun beesten. Zij hebben wat gestapt en gedraafd, Bjorn, ik en nog n niet-paardenvrouw hebben alleen gestapt en beetje stilgestaan, was wel voldoende. Als Indy en quinty op buitenrit willen, dan zal er iemand mee moeten voor hun.....bjorn niet dus....ik ben maar meegegaan. Prachtige, spannende buitenrit....dat maken ze in landgraaf niet mee. Door de koeien wei met die paarden, hup nog wat koeien aan de kant jagen, dan door beekjes, keien paden, bergje op, bergje af....

  • 26 April 2019 - 14:29

    Ellie Esser:

    Een paardendag , mooiii .... op een heuse ranch...Wat een mooie foto's , zeg ....Ja dat lijkt me heerlijk een buitenrit , zelf heb ik ooit maar een keer op een paard gezeten in een circus , zijn me eigenlijk te groot, wat dat betreft ben ik een schijthuis ...Ik zie het al voor me . koeien aan de kant etc., avontuurlijk...

    Ellie

  • 27 April 2019 - 05:26

    Marsha Brinkman:

    Prachtig om mee te lezen en mee te kunnen kijken. Het zijn gewoon allemaal verschillende vakanties ineen. Waanzinnig. Het het goed nieuws is jullie hebben nog een week!!! Wij beleven graag mee. Dikke kus voor jullie allevier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederique

Gezin met 2 meiden van 8 jaar oud. We gaan van San Francisco naar Los Angeles

Actief sinds 08 April 2019
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 2270

Voorgaande reizen:

08 April 2019 - 05 Mei 2019

West Amerika

Landen bezocht: